2014. június 10., kedd

OUTFIT #33

Bármennyire is tiltakoztam, magam is a sportcipők rabjává váltam - egyszerűen lehetetlen nemet mondani a kényelmes, és nem mellesleg stílusos lábbelikre, ugye!?

Mivel hazánk új Fila táskái az Air Max-ekben született újjá, így mindenképp egy kevésbé oly' népszerű fazont szerettem volna magaménak tudni. Egy elvetemült délután épp a helyi sportüzletben nézelődtem, s megláttam a lentebb látható neon színű csodát, s pár perces hezitálás után már a pénztártól távoztam az új szerzeményemmel. Annyit még hozzá kell tennem, hogy másnap legszívesebben már vissza is vittem volna az újonnan vásárolt sportcipőm, hiszen még mindig nem barátkoztam meg a neon színekkel...  Sokat töprengtem, hogy mivel is variálhatom majd a továbbiakban, hiszen semmilyen neon árnyalatú darabom sincs, míg végül a választ itt a blogon, a CoutureSTYLE rovatban találtam meg, ugyanis miért ne lehetne maga a feltűnő neon sportcipő a visszafogott szettem kiegészítője. Így azonnal körvonalazódott bennem a lentebb látható szett, amely összeállítás 'hétköznapi' verziójában néha farmerre cserélem kedvenc chinomat, és olykor a fehér basic pólót is kékre váltom. A minimalizmus jegyében csak párat hajtottam a nadrágom szárán, s a szettet tovább csak eg Cruciani karkötővel és egy tükörlencsés napszemüveggel (amit hol látni, hol nem) bolondítottam. Utólag visszagondolva elvetemült ötlet volt a vásár, de megérte. 


A fantasztikus fotókért köszönet Bors Katának.


Nektek hogy tetszik legújabb összeállításom? 




Nadrág: NewLook
Póló: H&M Basic
Pulcsi: C&A
Napszemüveg: H&M
Karkötő: Cruciani
Cipő: Sportissimo 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése